...

Hoppträningen igår gick bra, han skötte sig bra. Tyckte dock sista övningen var väldigt jobbig.
Är jvligt besviken och irriterad faktiskt, dock inte på mig eller hästen för en gångs skull..

Idag kommer lisa och ska rida caffe iaf, och så ska jag filma det.

Och imorgon är det pär-ola träning. 1 fråga, läser årk sin mejl? tydligen inte, då jag skickat anmälan FLERA gånger nu. står inte med på listan men, jajja. får hoppas att dem läser dt nya jag skickade nyss.



Borde ligga ute o sola.. men nepp. sitter och surar, hhah. nä, men är jvligt besviken och irriterad somsagt, och ni som känner mig vet att jag vill utvecklas hela tiden och komma långt.

Kommentarer
Postat av: Emma Fredén

hörde att träningen för Per-ola är flyttad till fredag? :)

2012-05-23 @ 21:51:14
URL: http://stokbroensnaoho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim