Torsdag

Lisa kom och red caffe igår vid 8, så filmade det till en grej. Han gick mkt bättre och har blivit finare sen första gången hon red honom vilket var typ 1 månad sen. Så det var kuwl. Hon hoppade ngr språng och bana, nu var det ju en rutinerad och duktig ryttare som red honom (utbildad hippolog oxå tror jag hon är) och jag trodde faktiskt att han skulle visa mer för jag trodde att det berodde på vilken ryttare som satt på honom, han gick ju bättre helt klart för lisa vet ju när de går rätt och så men i hoppningen så, ae. ni får veta om ngr dagar.

Hoppträningen för pär-ola är flyttad till imorrn, blev typ as sur först när linda kom o berätta att det inte blev ngn hoppträning idag för jag trodde ju att det inte skulle bli ngt alls men han kommer ju imorrn iaf.


Idag ska caffe skrittas ut, imorgon ska han longeras med graman, ska se ifall jag kan låna pessoaselen så kan jag longera han med dt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim