träningen

Tränade ju caffe för lisa igår.

Det gick bra, hon tyckte att han var mkt finare i kroppen sen sist, och han tog för sig mer och surade inte ihop direkt när man krävde. Bara jag som tyckte det var lite svårt att känna när han gick rätt. Men galoppen var faktiskt helt ok och traven oxå. Sen i slutet så sura han ihop och blev lite bekväm avsig så då ville han inte röra sig haha. Men han var super duktig iaf!

Rio red jag i paddocken, körde dressyr i dressyrsadeln, ngt jag aldrig kommer att göra igen.. hah. Men det gick bra, de som var i stallet tyckte att dt såg bra ut och att han hade ett bra steg men blev emellanåt lite hög. När han väl kommer igång så går han ju bra men ibörjan är han så himla tygelhalt, men jag har hittat knapparna lite bättre så nu är han inte det så mkt med mig längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim